Regelmatig contact met jouw doelgroep

Wist jij dat ruim 90% van de Nederlanders is aangemeld voor nieuwsbrieven? En dat maar liefst 75% aangeeft weleens iets gekocht te hebben naar aanleiding van een reclamemail of nieuwsbrief? Regelmatig een nieuwsbrief versturen is dus een eenvoudige en goede manier om bij je doelgroep in beeld te blijven en de relatie te onderhouden. Belangrijk is wel dat de informatie die gedeeld wordt relevant is én zorg voor een logische frequentie.

De drie belangrijkste redenen om een nieuwsbrief te versturen:

  • Onderhouden van contact met relaties
  • Zorgen dat je in beeld blijft bij relaties
  • Nieuwe contacten genereren

Er zijn verschillende (gratis) hulpmiddelen om nieuwsbrieven te maken. Mailchimp is één van de tools die je daarvoor kunt gebruiken. Met Mailchimp maak je eenvoudig een nieuwsbrief én krijg je inzicht in het effect van de nieuwsbrief. Meer weten? Klik hier voor de whitepaper ‘Nieuwsbrieven maken in Mailchimp’.

 

 

Ga terug naar het overzicht

Regelmatig contact met jouw doelgroep